lördag 13 juni 2009

Regn i Avesta

Utställning fungerar ungefär som vädret, lika oförutsägbart ;)) Idag var vi och ställde ut Siri och hon fick en 1:a i kvalitet, blev 1:a i sin junior klass m HP. Siri är ju ganska ung än och har en del kvar att utveckla. Jag klantade till mig en sväng i ringen oxå; Siri backar helt plötsligt ur kedjan när vi står framme för bedömning !! HAHAHaHAHAAAAAAA , jöss puls 200 och Siri som kommer genast på ett "Siri kom", men jag sa en del annat, men hon kom faktiskt rimligt snabbt, men man kunde se att hon nog övervägde om hon inte skulle hitta på lite annat istället.. Ett "bullerace" i vansinnig fart runt ringarna har varit just snyggt... hehhehe.. Ja, jöss man får ha lite humor m en Bulle !
Kritiken:
"Tik i bra modell i stark utveckling. Bra skalle, högt placerade ögon (?)ngt ljusa.Behöver fylla ut i nospartiet. Bra mask, utmärkt hals & rygg. Mycket väl konstruerad välformad front & bröstkorg. Typiska vinklar, behöver mer tid."
Siri min vackraste tjej, från isidan hela vägen ut ! =)

1 kommentar:

Sigtyr sa...

Man får säga grattis och Huuuu .... Sigge gick rakt genom sin tygbur i vintras på utställningen i Örebro 1 m från ringen - puls 200 - jag vet hur det känns, woohaaaa ....
//d