lördag 22 november 2008

Trivsamt krispig dag med SOL







Äntligen en solglutt igen, det är aldrig fel !



I morgon har Siri & jag klicker igen. Jag har lite dåligt samvete faktiskt, träningen har kommit alldeles i skymundan de sista veckorna.. Första veckan väntade jag bara på en Bobbo, ja, sen var han här och inte blev det bättre heller ;))



Det är några veckor till stora Stockholm, det blir trevligt, även om vi nu lägger vikt på annat än galenskaper som att vara på utställning , HAHAHAHAAA.. Ömtåade människor överallt..



Nä, man får allt ta och kamma till sig tror jag ;))



Dagens ordspråk;



"Alla är inte lika intresserade av precis ALLT du tycker och tänker"



Du vet han som skrek om vargen i ett kör.. Tja, less IS more =)
Jo, föresten är Mini nyparad här, återstår att se om det blir fralleungar ! Caroline får LOVA att neka om jag blir sinnesförvirrad och ska ha en valp igen ; läs ; säg NEJ ! *hihihi*






Inga kommentarer: