lördag 8 december 2007

VAR är all snö ? En vacker Oktoberkille !




Ingen snö att se. Det regnar var och varannan dag. Förra fredagen blev tiden förgylld på allvar, vi träffade Josefine, Mattias och deras Flora med valpkull !!

Kanonfina valpar ; 2 tikar och 3 hanar... Efter detta besök blev Isa helt säker att hon nog har valpar som man se på bilden ovan.. Beredd att dia.. All valpånga som vi kom hem med blev för mycket ;))

Isa är nu i träning och minskad matintag för att hon ska "glömma" hela saken.



1 kommentar:

Jenn sa...

Ser av innlegget nedenfor at dere har vært på Hamar...heldiggriser;)
var vel i Vikingskipet da antar jeg...vil til Hamar jeg og-hehe.
Kom plustselig på at jeg har gmail,den kontoen kan jeg bruke for å få skrevet her..smart ja*ler*
Tenk at Viva er 1 år alt,som tiden går..Rocky var 5 år på lørdag,jeg kan ikke helt fatte det:p
Ha en fin kveld.
Klem til deg og de firbente sjarmekrokene.
Jenn.